tredje advent !

Halloj!
Idag vaknade jag vid 12 typ ,sov ganska så skönt men vaknade med en hemsk träniningsvärk men det va så värt det efter träningen igår. Har verkligen saknat gymnastiken ,märkte det på KM känslan att göra ngt man är bra på känns hur skönt som helst . På kvällen va jag med Viktor ,vi kollade på film och snackade om allt möjligt..

Idag har jag umgåts med min mor , vi drog till pizzerian och käkade. Tog en liten promenad efter det ,hur mysigt som helst , nu sitter vi båda och nördar oss. Får se om jag ska till min fader sen , imorn blir det förmodligen skola . Jobbiga är att typ ingen i klassen ska komma eftersom vi ska till Steningevik och kolla någon skit grej ,aja nu blev det lite mycket ..




ha en fortsatt trevlig söndag
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0