Sämsta julen här också

Ojojoj, evigheter sen man skrev känns det som. Men jag har inte orkat, har hänt rätt så mycket oönskat på senaste.

Igår var jag i allafall med Dani och det var kul som vanligt, imorn hoppas jag på en liten återträff, hoppas på en dag på stan också. Skulle behövas, komma bort härifrån ett tag. Behöver köpa lite grejer också, och så behöver jag hjälp med vilken dator jag ska köpa. Har ingen aning om vilken jag ska välja, har ngn några tips om vilka datorer som är bra möjligtvis?

En sak jag ser fram emot är nyår, känner på mig att det inte kommer bli så lyckat men jag hoppas som fan. Det skulle göra mig överlycklig, ska träffa lite folk som jag inte träffat på länge och det ser jag verkligen fram emot.


Vilken färg är snyggast?


Kommentarer
hannaaaaaaaaa =) skrev:

HOTPINK 4 SUURE

2009-12-31 @ 02:46:57
URL: http://mamaciitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0