kista m Steffie

Halloj ,eftersom jag inte hade ngn skola idag så åkte jag till kista med Steffie !
vi skulle köpa julklappar men så blev det ju inte för min del ^^ .allt blev till mig istället , så får väl komma på en lösning med att köpa julklappar till min pappa ..blir nog att fixa det när jag är i skåne.

Köpte ialf :
ett par skor från din sko
en kofta ,jeans leggings, strumpbyxor, linne från gina tricot
jeans leggins från bikbok

Bilder på skorna kommer kanske senare ..

Imorn är det avslutning hur skönt som helst , speciellt när man är så skoltrött som jag är -.- , sen direkt efter blir det bara att slappa sen sitta i en bil i 7h utan min ipod :(
jaja pussar på er från S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0