Jo tjena

Anledningen till att jag inte har bloggat ngt på senaste är för att jag inte orkat eller velat. Igår va det ishallen med Steph, Nikki och Cilla. Kul som vanligt, efter det så träffade vi Lukas en stund och sen drog alla hemåt. Idag så var det skolan, sen gick jag, Isabelle, Cilla och Nikki till min och Isabelles praoplats och ordna lite med papper och så. Sedan drog vi till Lukas där Matic(?) ochså va och det va väll ganska underhållande. Jag och Isabelle drog lite tidigare för att hon skulle hoppa på bussen och jag skulle dra. Hjälpte mamma med lite grejer här hemma också. Måste läsa engelska boken och plugga matte men har ingen ork eller vilja.
Vissa "vänner" behöver man inte, fattar bar inte hur folk kan bete sig som idioter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0